Rozwijając i tworząc organizacje sektora obywatelskiego przypada nam szczególny udział w procesie niesienia pomocy. Częstokroć bezpośredni kontakt z potrzebującymi jest powodem naszego istnienia. Wsparcie którego udzielamy stanowi pierwszą linię wszędzie tam gdzie przede wszystkim liczy się potrzebujący i gdzie kluczowy jest czas reakcji.
Dzięki możliwości zadbania o odpowiednie kwalifikacje własnej kadry, kompetencje wolontariuszy i dobór partnerów oraz narzędzi, mamy szansę na owocną realizację projektów i sukces naszej misji. Zadbajmy o nie bo warto pomagać.
✔ zbadaniu potrzeb organizacji
✔ konsultacjach problemowych
✔ skutecznym zarządzaniu zespołem
✔ wsparciem kompetencji wolontariuszy
✔ większym zaangażowaniu zespołu w realizację zadań
✔ merytorycznym wsparciu przy tworzeniu projektów
✔ wykonaniu ewaluacji z wdrażanych działań
✔ dostosowaniu narzędzi informatycznych do potrzeb organizacji
i innych...
Konsultacje dla tych, których praca oparta jest o relacje z innymi. Będziemy odkrywać wewnętrzne zasoby, najlepsze metody wsparcia i pracy z innymi.
To możliwość uzyskania i rozwoju Twoich kompetencji, doskonalenie zespołów i dokonywanie zmiany osobistej.
Sprawdź dostępne materiały przeznaczone do pracy grupowej lub samodzielnej. Możesz je przeczytać, pobrać bądź zamówić.
✔ by podejmować działania z zaufanym partnerem
✔ budować systemowe rozwiązania
✔ realizować programy, które odpowiadają na realne potrzeby
✔ wspierać pracowników i wolontariuszy w rozwoju kompetencji
✔ zwiększyć efektywność działań
✔ zbadanie potrzeb zespołu i ofertę „uszytą na miarę”
✔ wsparcie ekspertów
✔ najwyższą jakość
✔ poufność i dyskrecję
✔ interdyscyplinarną perspektywę
✔ podejście systemowe
✔ atmosferę uwagi i zrozumienia
✔ przyjemną atmosferę i poczucie humoru
✔ indywidualne podejście do Waszych spraw
Autorskie szkolenie dla organizacji pozarządowych
Publikacje dla organizacji pozarządowych